Prije 75 godina, 1947. godine u austrijskom mjestu Steyr proizveden je prvi traktor proizvođača Steyr. Prvi model, 180, bio je zelene boje, a 1966. godine traktori su dobili crveno-bijelu boju koju su sačuvali do danas. 8 godina kasnije preselili su proizvodnju i prodaju traktora u St. Valentin gdje djeluju i danas. 1996. godine, tvornicu Steyr preuzela je kompanija Case Corporation koju je kasnije preuzela matična kompanija tvornice traktora New Holland. Zajedno s proizvođačem New Holland i Case IH, Steyr je danas dio udruženja CNH Industrial.
Hibridni pogon
Na 75-u godišnjicu, Steyr je predstavio sljedeću fazu razvoja njihovog koncepta traktora s diesel električnim pogonom. Prvi su ga puta i bez previše detalja predstavili 2019. godine na sajmu Agritechnica. Četverocilindrični diesel motor pogoni generator s naponom od 100 volta i trajne snage od 100 kW s najvećom snagom do 205 kW. Električna struja pogoni istosmjerni električni motor koji pogoni bezstupanjski mjenjač.
Posebnost Steyr hibridnog pogona
U središtu nove faze razvoja ovog pogona bio je tzv. super kondenzator koji lako prihvaća električnu energiju odnosno prenosi puno brže nego obične baterije (akumulatori). Zbog toga Steyr s hibridnim pogonom može koristiti dodatnu snagu do 60 kW u trajanju od jedne minute. Prema tvorničkim podacima to znači do 25 % brže ubrzanje na ravnom terenu ili do 4 minute korištenja dodatne snage od 15 kW, primjerice pri usponu na dužoj uzbrdici. Inače, ubrzanje s dodatnom snagom iz kondenzatora poznato je iz Formule 1, kod traktora do sada nije bilo korišteno. Pri spuštanju nizbrdicom, kondenzator se preko retardera puni s električnom energijom koja bi se u protivnom izgubila u obliku toplinske energije.
Dodatna snaga nije dostupna samo na cesti, već i na polju. Uštedi energije također doprinosi podjela snage, odnosno zakretnog momenta na prednju i stražnju pogonsku osovinu tako da svaki kotač ima minimalnu mogućnost proklizavanja. Proizvođač navodi da se na taj način povećava vučna sila traktora do 10 %. S električnim pogonom moguće je povećati brzinu okretanja prednjih kotača pri okretanju na uvratinama čime se radijus okretanja smanjuje za 1,5 m. Na prednjoj strani traktora nalaze se visokonaponske utičnice za povlačenje električne struje za pogon priključnih strojeva, od sijačica, raspodjeljivača mineralnih gnojiva itd. do pogona potpornog kotača na polunošenom plugu. Hibridno pogonjen traktor imao bi manju specifičnu masu i sa svim opisanim tehničkim rješenjima ostvario bi u prosjeku 8 % manju potrošnju goriva prema podacima iz tvornice. Prototip hibridno pogonjenog traktora Steyr trebao bi biti testiran krajem ove godine. Serijska proizvodnja nije predviđena, ali će rješenja i sklopovi ovog koncepta traktora biti korišteni pri konstruiranju i proizvodnji budućih serija Steyr traktora.