ODLIČAN OMJER CIJENE I KVALITETE
Profi Classic je početna serija grupe PROFI s mehaničkim upravljačkim jedinicama, hidrauličnom crpkom konstantnog protoka i visokim krovom u standardnoj opremi koja oduševljava visokim stupnjem funkcionalnosti.
Profi Classic je početna serija grupe PROFI s mehaničkim upravljačkim jedinicama, hidrauličnom crpkom konstantnog protoka i visokim krovom u standardnoj opremi koja oduševljava visokim stupnjem funkcionalnosti.
Comfort kabina Profi Classic serije pretvara duge radne operacije u zadovoljstvo. Bez obzira na vrstu terena i podlogu po kojoj se Profi Classic kreće, njegova kabina u svakom trenutku pruža optimalnu udobnost i sigurnost vožnje. Ulaz u kabinu dostupan je s obje strane, a može se opremiti s visokim ili niskim krovom. Dostupna je također suspenzija kabine.
Izvanrednu i svestranu vidljivost osigurava panoramska kabina s 4 stupa, velikim bočnim prozorima, visoko preglednim krovnim prozorom i prednjim vjetrobranskim staklom iz jednog dijela. Paket LED radnih svjetala jamči superiornu vidljivost čak i tijekom noći.
Elektronski upravljani dizelski motori udovoljavaju najtežim radnim zadacima, bez napora, čak i pri niskim okretajima. Profi serija ima raspon nominalne snage od 116 KS do 145 KS. Zahvaljujući PowerPlus sustavu, u glavnom području rada motora između 1500 i 1900 o/min, oslobađa se dodatnih 34 KS bez obzira o radnoj operaciji.
Učinkovitost je bila prioritet broj 1 u razvoju transmisije za STEYR Profi seriju. Bez obzira o tipu transmisije, uvijek su opremljene s elektro-hidrauličnom ručicom za promjenu smjera kretanja i 4-stupanjskim powershift mjenjačem. Na izbor je S-Controlᵀᴹ 4 mjenjač s 16×16 stupnjeva prijenosa i maksimalnom brzinom od 40 km/h ili 32×32 stupnja s pužnim brzinama.
Na Profi Classic serijama dostupno je priključno vratilo s 3 brzine vrtnje. Za potpuno i istovremeno iskorištavanje snage s prednje i stražnje strane Profi Classic traktora, primjerice za rad u kombinaciji s prednjom i stražnjom kosilicom, dostupna je prednja hidraulika i prednje priključno vratilo za povećanje produktivnosti rada.
Stražnja trozglobna poteznica i pomoćne jedinice na modelima Profi Classic modelima mogu biti upravljane OCLS (otvorni krug) hidrauličnim sustavom s protokom od 86 L/min ili CCLS (zatvoren krug) sustavom i protokom od 121 L/min. Ovaj sustav osigurava optimalne performanse u pravo vrijeme i na pravom mjestu.
Snaga Profi Classic modela može se udobno prenijeti na podlogu i koristiti s velikom preciznošću. Ovo je moguće zbog sustava aktivnog upravljanja trakcijom, ali i zbog mnogih drugih značajki koje optimiziraju karakteristike upravljanja i zaustavljanja u svakoj situaciji. S Profi Classic traktorom možete svaki radni zadatak izvršiti učinkovito i pouzdano bez obzira radi li se o transportu, stočarskim, ratarskim ili šumarskim operacijama kao ni radu na brdovitom terenu ili u gospodarskom dvorištu.
Steyr S-Tech sustav pruža tehnološka rješenja za precizno GPS navođenje Profi Classic serije. Sustav navođenja sa svjetlosnom trakom EZ-Guide 250 i ekranom osjetljivim na dodir smanjuje opterećenje rukovatelja, štedi gorivo i radne sate te povećava Vaš profit zahvaljujući preciznoj sjetvi i drugim radnim operacijama. Ovaj profesionalni GPS sustav navođenja koji se može ugraditi u svaki traktor na vašem gospodarstvu odlikuje intuitivno korisničko sučelje i trenutna spremnost za početak rada. Ravno iz kutije u kabinu traktora i precizno navođenje može početi.
Sustav EZ-Pilotᵀᴹ preuzima upravljanje nad upravljačkim kolom pomoću ugrađenog elektromotora oslobađajući rukovatelja stresa zbog konstantnog održavanja preciznosti kretanja stroja. Elektromotor je ugrađen u stup upravljačkog kola kako bi se osigurao neometan pristup svim funkcijama na instrumentalnoj ploči i bez ograničavanja prostora za noge. Kada je sustav ugašen, upravljačko se kolo može potpuno normalno okretati rukama. Ovo je idealan paket s mogućnošću naknadne ugradnje za visoku razinu preciznosti navođenja po razumnoj cijeni.
Model |
4115 PROFI CLASSIC |
4125 PROFI CLASSIC |
4135 PROFI CLASSIC |
4145 PROFI CLASSIC |
700 650 6145 PROFI CLASSIC |
MOTOR |
|||||
Br. cilindara |
4 |
||||
Tip (standard) |
4-stupanjski powershift mjenjač s Powershuttle, 16 brzina naprijed i nazad |
||||
Maks. snaga motora ECE R120 1) Power Plus 2) [kW/hp] |
107 / 145 |
114 / 155
|
124 / 169
|
129 / 175
|
129 / 175
|
Nazivna snaga motora ECE R120, Power Plus [kW/hp] |
96 / 131
|
103 / 140
|
114 / 155
|
118 / 160
|
121 / 165
|
Maks. snaga motora ECE R120 [kW/hp] |
92 / 125 |
99 / 135 |
107 / 145 |
114 / 155 |
116 / 158
|
Nazivna snaga motora ECE R120 [kW/hp] |
85 / 116 |
92 / 125
|
99 / 135
|
107 / 145
|
107 / 145
|
Brzina motora pri maks. snaga motora [rpm] |
1,800 – 1,900 |
||||
Nazivna brzina motora [rpm] |
2,200 |
||||
Maks. okretni moment s Power Plus [Nm @1500 o/min] |
590
|
637
|
700
|
700
|
740
|
Maks. okretni moment [Nm pri 1.500 o/min] |
528
|
560
|
605
|
650
|
650
|
PRIKLJUČNO VRATILO |
|||||
Tip |
elektro-hidraulično uključivanje |
||||
Standardne brzine |
540/540 E/1000 |
||||
Opcijske brzine |
540 E/1000/ 1000 E |
||||
Engine speed [rpm] |
1,969/1,546/1,893 |
||||
Opcijsko Engine speed [rpm] |
1,592/1,893/1,621 |
||||
Integrated front hitch* max. lifting capacity at 80 / 113 / 125 l/min displacement [kg] |
2,800 / 3,100 / - |
||||
GUME |
|||||
Maximum tyre size4) front |
440/65 R28 |
||||
Rear
|
540/65 R38
|
||||
WEIGHT
|
|||||
Min. weight [kg]*/ permitted gross vehicle weight (GVW)* [kg] |
4,890 / 9,500
|
||||
POGON I UPRAVLJANJE |
|||||
Ogibljenje prednje osovine |
opcija |
||||
Kut zakretanja kotača |
44° |
||||
Radijus okretanja |
4,6 m |
||||
Blokada diferencijala |
elektro-hidraulična |
||||
Tip kočnica |
hidraulične, diskovi u ulju |
||||
HIDRAULIKA |
|||||
|
EHR kontrola kuke s dinamičkom prigušivanjem vibracija Ride Control |
||||
Maks. pomak (standardni) |
80 l/min s pumpom konstantne zapremine |
||||
Maks. snaga dizanja pri 80 / 113 / 125 l/ min pomaka [kg] |
7,115 / 7,864 / - |
||||
Pomoćne upravljačke jedinice |
straga, do 4 se mogu konfigurirati / mehanički |
||||
centralno montiran / do 2 mehanička
|
|||||
Common Rail, dizelski motor s 4 ventila, turbopunjač i međuhladnjak, ispušni standard Razina IV Broj cilindara/zapremina cilindra [cm3] |
4 / 4,485 |
6 / 6,728
|
|||
Spremnik goriva Diesel standard (opcija)/ AdBlue [l] |
|
Imate li pitanje ili samo trebate savjet? Pišite nam. Rado ćemo vam pomoći.
Polja označena sa * su obavezna!